ZP-03/2017 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę wyposażenia dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - cz. 1
Ogłoszenie o zamówieniu
Opublikowane: 21/01/2017 Oficjalny tytuł : PL-Warszawa: Urządzenia medyczne
Numer ogłoszenia w Dz.U. : 2017/S 015-023493
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Szpital Bielański im. ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 012298697 ul. Cegłowska 80 Warszawa 01-809 Polska Osoba do kontaktów: Janusz Kurek Tel.: +48 225690159 E-mail: zp@bielanski.med.pl Faks: +48 225690247 Kod NUTS: PL127 Adresy internetowe: Główny adres: www.bielanski.bip-e.pl I.2) Wspólne zamówienie I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bielanski.med.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Podmiot prawa publicznego I.5) Główny przedmiot działalności Zdrowie
Sekcja II: Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: Dostawa wyposażenia dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Bielańskiego w Warszawie Numer referencyjny: ZP-03/2017 II.1.2) Główny kod CPV 33100000 II.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4) Krótki opis: Zamówienie podzielono na 22 pakiety: PAKIET 1 - stół zabiegowy, PAKIET 2 - lampy operacyjne, PAKIET 3 defibrylatory, PAKIET 4 - pompy infuzyjne objętościowe, PAKIET 5 - pompy infuzyjne strzykawkowe, PAKIET 6 - ssaki elektryczne, PAKIET 7 - aparaty do ogrzewania pacjenta, PAKIET 8 - respirator transportowy z możliwością pracy w rezonansie magnetycznym, PAKIET 9 - respiratory transportowe, PAKIET 10 - respiratory stacjonarne, PAKIET 11 - aparaty do ogrzewania płynów infuzyjnych, PAKIET 12 - łóżka elektryczne do intensywnej opieki medycznej, PAKIET 13 - pulsoksymetry, PAKIET 14 - diatermia chirurgiczna, PAKIET 15 reduktory tlenowe, PAKIET 16 - aparaty EKG, PAKIET 17 - wózki anestezjologiczne, PAKIET 18 - aparat USG, PAKIET 19 - wózki transportowe, PAKIET 20 - wózki inwalidzkie, PAKIET 21 - wiertarka chirurgiczna, PAKIET 22 - różne (fonendoskopy, aparaty zegarowe do pomiaru ciśnienia krwi). II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 469 162.00 EUR II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: stół zabiegowy Część nr: 1 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33192230 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 1 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 22 178.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe: projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: lampy operacyjne Część nr: 2 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33167000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 3 szt., wraz z montażem II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 43 248.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: defibrylatory Część nr: 3 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33182100 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 5 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 39 921.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: pompy infuzyjne objętościowe Część nr: 4 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33194110 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 6 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 6 654.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: pompy infuzyjne strzykawkowe Część nr: 5 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33194110 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 18 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 15 968.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: ssaki elektryczne Część nr: 6 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33162100 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 6 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 3 992.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: aparaty do ogrzewania pacjenta Część nr: 7 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33190000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 4 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 22 178.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: respirator transportowy z możliwością pracy w rezonansie magnetycznym Część nr: 8 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33157400 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 1 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 17 743.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: respiratory transportowe Część nr: 9 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33157400 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 3 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 46 575.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: respiratory stacjonarne Część nr: 10 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33157400 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 4 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 75 407.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: aparaty do ogrzewania płynów infuzyjnych Część nr: 11 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33190000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 2 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 2 440.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: łóżka elektryczne do intensywnej opieki medycznej Część nr: 12 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33192130 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 3 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 31 272.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: pulsoksymetry Część nr: 13 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33190000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 7 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 9 271.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: diatermia chirurgiczna Część nr: 14 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33161000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 1 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 11 089.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: reduktory tlenowe Część nr: 15 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33190000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 4 szt. z nawilżaczami i butlami tlenowymi II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 774.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: aparaty EKG Część nr: 16 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33195000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 4 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 13 307.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: wózki anestezjologiczne Część nr: 17 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33192000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 3 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 5 389.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: aparat USG Część nr: 18 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33112200 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 1 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 36 594.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: wózki transportowe Część nr: 19 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33192000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 12 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 53 228.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: wózki inwalidzkie Część nr: 20 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33193120 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 15 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 3 327.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: wiertarka chirurgiczna Część nr: 21 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33162200 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: 1 szt. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 5 766.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
II.2) Opis II.2.1) Nazwa: różne Część nr: 22 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33190000 II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego II.2.4) Opis zamówienia: fonendoskopy (10 szt.), aparaty zegarowe do pomiaru ciśnienia krwi (12 szt.) II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 95 II.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 841.00 EUR II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16 II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 oraz 8 ustawy Pzp. 8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. 8.1 Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę: 8.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). JEDZ składany jest wraz z ofertą. 8.1.2 oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. 8.2 Dokumenty oraz oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w pkt 8.2.1 - 8.2.7 SIWZ. 8.2.1 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.2.2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.2.3 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.2.4 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy;8.2.5 oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 8.2.6 oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, 8.2.7 oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz.716). ciąg dalszy w sekcji VI.3)
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający nie określa warunku
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający nie określa warunku
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: realizacja umowy zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura IV.1) Opis IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 28/02/2017 Czas lokalny: 11:00 IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert) IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 28/02/2017 Czas lokalny: 11:30 Miejsce: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 107
Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych VI.3) Informacje dodatkowe: cd z sekcji III1.1) 8.2.8 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.1 - 8.2.4 SIWZ, składa dokumenty zgodnie z rozp. Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 8.3 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 8.3.1 formularz specyfikacji technicznej umożliwiający dokonanie oceny ofert w kryterium „parametry techniczne”. Wykonawca wypełnia i załącza do oferty odpowiednią tabelę przedstawioną w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ). 8.3.2 materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry oceniane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzach specyfikacji technicznej; 8.3.3 dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.1 oraz 8.3.2 nie podlegają uzupełnieniu. 8.4 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów wyszczególnionych poniżej. 8.4.1 deklaracja zgodności WE, oferowanych wyrobów, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679); 8.4.2 materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzach specyfikacji technicznej; 8.4.3 atest Państwowego Zakładu Higieny (lub równoważny) - dotyczy PAKIETU 17; 8.4.4 certyfikat jakości EN ISO 9001 (lub równoważny) - dotyczy PAKIETU 17; 8.4.4 certyfikat badania aktywności antybakteryjne wydany przez akredytowane laboratorium potwierdzający redukcję bakterii - dotyczy PAKIETU 17. 8.5 Inne wymagane dokumenty, składane przez każdego wykonawcę wraz z ofertą: 8.5.1 dowód wniesienia wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: PAKIET 1 - 925,00 zł, PAKIET 2 - 1.805,00 zł, PAKIET 3 - 1.665,00 zł, PAKIET 4 - 277,00 zł, PAKIET 5 - 666,00 zł , PAKIET 6 166,00 zł, PAKIET 7 - 925,00 zł, PAKIET 8 - 740,00 zł, PAKIET 9 - 1.945,00 zł, PAKIET 10 - 3.148,00 zł, PAKIET 11 - 102,00 zł, PAKIET 12 - 1.305,00 zł, PAKIET 13 - 387,00 zł, PAKIET 14 - 463,00 zł, PAKIET 15 - 75,00 zł, PAKIET 16 - 555,00 zł, PAKIET 17 - 225,00 zł, PAKIET 18 - 1.528,00 zł, PAKIET 19 - 2.225,00 zł, PAKIET 20 139,00 zł, PAKIET 21 - 240,00 zł, PAKIET 22 - 77,00 zł. ciąg dalszy z sekcji IV.2.6) okres związania ofertą wynosi 60 dni tj. 2 miesiące
VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A Warszawa 02-676 Polska VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób; 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej; 3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A Warszawa 02-676 Polska VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18/01/2017
Pliki do pobrania
- siwz (opubl. dn. 21.01.2017) doc, 2.31 MB, 21.01.2017
- JEDZ (opubl. dn. 21.01.2017) doc, 814 KB, 21.01.2017
- odpowiedzi na zapytania 1. (opubl. dn. 16.02.2017 r.) doc, 613 KB, 16.02.2017
- odpowiedzi na zapytania 2. (opubl. dn. 17.02.2017 r.) doc, 1.11 MB, 17.02.2017
- odpowiedzi na zapytania 3. oraz PRZESUNIĘCIE TERMINU SKŁADANIA OFERT (opubl. dn. 23.02.2017 r.) doc, 561.5 KB, 23.02.2017
- informacja z otwarcia ofert sporządzona w trybie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (opubl. dn. 02.03.2017 r.) doc, 655.5 KB, 02.03.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 1. (opubl. dn. 03.04.2017 r.) doc, 542.5 KB, 03.04.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 2. (opubl. dn. 05.04.2017 r.) doc, 574 KB, 05.04.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 3. (opubl. dn. 07.04.2017 r.) doc, 540 KB, 07.04.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 4. (opubl. dn. 11.04.2017 r.) doc, 540 KB, 11.04.2017