Szpital Bielański w Warszawie

ZP-03/2017 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę wyposażenia dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - cz. 1

                         

Ogłoszenie o zamówieniu

Opublikowane: 21/01/2017 Oficjalny tytuł : PL-Warszawa: Urządzenia medyczne

Numer ogłoszenia w Dz.U. : 2017/S 015-023493

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

 I.1) Nazwa i adresy  

  Szpital Bielański im. ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej                                 012298697                                                                                                                                                                               ul. Cegłowska 80                                                                                                                                                      Warszawa                                                                                                                                                                                  01-809                                                                                                                                                                                       Polska                                                                                                                                                                                   Osoba do kontaktów:                                                                                                                                                            Janusz Kurek                                                                                                                                                                              Tel.:  +48 225690159 E-mail: zp@bielanski.med.pl Faks:  +48 225690247                                                                                                                                                                                       Kod NUTS: PL127                                                                                                                                                                Adresy internetowe:                                                                                                                                                         Główny adres: www.bielanski.bip-e.pl                                                                                                                          I.2) Wspólne zamówienie                                                                                                                                                              I.3) Komunikacja                                                                                                                                                 Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bielanski.med.pl                                                                                                                          Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej                                                                         Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej                                                                                                                                                                                     I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Podmiot prawa publicznego                                                                                I.5) Główny przedmiot działalności Zdrowie

Sekcja II:  Przedmiot                                                                                                                                                                    II.1) Wielkość lub zakres zamówienia                                                                                                                       II.1.1) Nazwa: Dostawa wyposażenia dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Bielańskiego w Warszawie Numer referencyjny: ZP-03/2017                                                                                                                      II.1.2) Główny kod CPV 33100000                                                                                                                                      II.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy                                                                                                                                                               II.1.4) Krótki opis: Zamówienie podzielono na 22 pakiety: PAKIET 1 - stół zabiegowy, PAKIET 2 - lampy operacyjne, PAKIET 3 defibrylatory, PAKIET 4 - pompy infuzyjne objętościowe, PAKIET 5 - pompy infuzyjne strzykawkowe, PAKIET 6 - ssaki elektryczne, PAKIET 7 - aparaty do ogrzewania pacjenta, PAKIET 8 - respirator transportowy z możliwością pracy w rezonansie magnetycznym, PAKIET 9 - respiratory transportowe, PAKIET 10 - respiratory stacjonarne, PAKIET 11 - aparaty do ogrzewania płynów infuzyjnych, PAKIET 12 - łóżka elektryczne do intensywnej opieki medycznej, PAKIET 13 - pulsoksymetry, PAKIET 14 - diatermia chirurgiczna, PAKIET 15 reduktory tlenowe, PAKIET 16 - aparaty EKG, PAKIET 17 - wózki anestezjologiczne, PAKIET 18 - aparat USG, PAKIET 19 - wózki transportowe, PAKIET 20 - wózki inwalidzkie, PAKIET 21 - wiertarka chirurgiczna, PAKIET 22 - różne (fonendoskopy, aparaty zegarowe do pomiaru ciśnienia krwi).                                                                                                                               II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość                                                                                                                                             Wartość bez VAT: 469 162.00 EUR                                                                                                                                    II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak                                                             Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części                                                                                              

II.2) Opis                                                                                                                                                                                  II.2.1) Nazwa: stół zabiegowy                                                                                                                               Część nr: 1                                                                                                                                                                             II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33192230                                                                                                                     II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127                                                                                                               Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                            II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                                1 szt.                                                                                                                                                                                                    II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                           Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5  Cena - Waga: 55                                                                                                                                                            II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                                  Wartość bez VAT: 22 178.00 EUR                                                                                                                                              II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                                           Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                           II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                        Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                                       II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                            Opcje: nie                                                                                                                                                                   II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                                                     II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                                      Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                      Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                                      II.2.14) Informacje dodatkowe:                                                                                                                                     projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                                 II.2.1) Nazwa: lampy operacyjne                                                                                                                                     Część nr: 2                                                                                                                                                                          II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33167000                                                                                                           II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127                                                                                                         Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                              II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                                      3 szt., wraz z montażem                                                                                                                                                    II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                        Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                                                                                                  II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                         Wartość bez VAT: 43 248.00 EUR                                                                                                                                     II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                              Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                            II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                                       Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                        II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                             Opcje: nie                                                                                                                                                                              II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                                II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                         Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                                                                                                      Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                    II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                  projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.                                                

II.2) Opis                                                                                                                                                                                     II.2.1) Nazwa: defibrylatory                                                                                                                                                   Część nr: 3                                                                                                                                                                       II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33182100                                                                                                             II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127                                                                                                  Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                              II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                             5 szt.                                                                                                                                                                              II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                                Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                                                                                                     II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                                   Wartość bez VAT: 39 921.00 EUR                                                                                                                                              II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                             Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                          II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                            Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                          II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                                               Opcje: nie                                                                                                                                                                            II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                            II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                            Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                   Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                                  II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                     projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.                                                                           

II.2) Opis                                                                                                                                                                                      II.2.1) Nazwa: pompy infuzyjne objętościowe                                                                                                                Część nr: 4                                                                                                                                                                     II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33194110                                                                                                               II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                           6 szt.                                                                                                                                                                              II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                                Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                                  II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                            Wartość bez VAT: 6 654.00 EUR                                                                                                                                       II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                            Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                     II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                       Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                    II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                          Opcje: nie                                                                                                                                                                                   II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                                                    II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                                         Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                         Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                                 II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                        projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                               II.2.1) Nazwa: pompy infuzyjne strzykawkowe                                                                                                         Część nr: 5                                                                                                                                                                      II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33194110                                                                                                            II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                         II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                           18 szt.                                                                                                                                                                                  II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                            Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                                     II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                          Wartość bez VAT: 15 968.00 EUR                                                                                                                                    II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                          Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                        II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                          Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                   II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                          Opcje: nie                                                                                                                                                                              II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                                 II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                                    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                             Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                  II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

 II.2) Opis                                                                                                                                                                                II.2.1) Nazwa: ssaki elektryczne                                                                                                                                  Część nr: 6                                                                                                                                                                               II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33162100                                                                                                                II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                               II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                             6 szt.                                                                                                                                                                                       II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                             Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                                    II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                      Wartość bez VAT: 3 992.00 EUR                                                                                                                                       II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                            Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                                   II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                         Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                             II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                               Opcje: nie                                                                                                                                                                          II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                             II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                                        Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                          Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                             II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                               projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                                 II.2.1) Nazwa: aparaty do ogrzewania pacjenta                                                                                                         Część nr: 7                                                                                                                                                                      II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33190000                                                                                                          II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                               II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                         4 szt.                                                                                                                                                                                II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                          Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                               II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                      Wartość bez VAT: 22 178.00 EUR                                                                                                                                     II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                             Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                           II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                               Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                        II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                           Opcje: nie                                                                                                                                                                              II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                           II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                                      Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                                 Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                      II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                     projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                                        II.2.1) Nazwa: respirator transportowy z możliwością pracy w rezonansie magnetycznym                                   Część nr: 8                                                                                                                                                                         II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33157400                                                                                                         II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba      Zamawiającego                                                                                                                                                                      II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                               1 szt.                                                                                                                                                                                        II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                       Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                             II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                         Wartość bez VAT: 17 743.00 EUR                                                                                                                                      II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                        Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                      II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                           Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                       II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                         Opcje: nie                                                                                                                                                                           II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                        II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                               Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                                Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                      II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                 projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

 II.2) Opis                                                                                                                                                                                II.2.1) Nazwa: respiratory transportowe                                                                                                                        Część nr: 9                                                                                                                                                                      II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33157400                                                                                                            II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                             II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                             3 szt.                                                                                                                                                                               II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                     Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                             II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                      Wartość bez VAT: 46 575.00 EUR                                                                                                                                      II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                       Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                   II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                        Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                        II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                       Opcje: nie                                                                                                                                                                         II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                             Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                          Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                 II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                   projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                II.2.1) Nazwa: respiratory stacjonarne                                                                                                                             Część nr: 10                                                                                                                                                                 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33157400                                                                                                                     II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                     II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                                                         4 szt.                                                                                                                                                                                       II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                         Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                      II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                              Wartość bez VAT: 75 407.00 EUR                                                                                                                                 II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                       Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                       II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                        Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                          II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                          Opcje: nie                                                                                                                                                                        II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                            II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                              Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                             Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                              II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                          projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

 II.2) Opis                                                                                                                                                                                                                  II.2.1) Nazwa: aparaty do ogrzewania płynów infuzyjnych                                                                                                  Część nr: 11                                                                                                                                                                      II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33190000                                                                                                          II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                               2 szt.                                                                                                                                                                            II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                                               Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                           II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                         Wartość bez VAT: 2 440.00 EUR                                                                                                                                       II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                      Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                          II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                          Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                      II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                      Opcje: nie                                                                                                                                                                       II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                      II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                                Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                          Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                 II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                           projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                            II.2.1) Nazwa: łóżka elektryczne do intensywnej opieki medycznej                                                                              Część nr: 12                                                                                                                                                                 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33192130                                                                                                            II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                  II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                                3 szt.                                                                                                                                                                                           II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                      Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                             II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                                   Wartość bez VAT: 31 272.00 EUR                                                                                                                                     II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                  Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                         II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                      Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                         II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                               Opcje: nie                                                                                                                                                                           II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                                         II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                              Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                                Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                              projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                               II.2.1) Nazwa: pulsoksymetry                                                                                                                              Część nr: 13                                                                                                                                                                II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33190000                                                                                                                     II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                     II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                               7 szt.                                                                                                                                                                                  II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                         Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                              II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                        Wartość bez VAT: 9 271.00 EUR                                                                                                                            II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                          II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                    Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                        II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                Opcje: nie                                                                                                                                                                   II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                      II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                                     Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                  II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                              projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                           II.2.1) Nazwa: diatermia chirurgiczna                                                                                                                              Część nr: 14                                                                                                                                                                II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33161000                                                                                                          II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                              II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                       1 szt.                                                                                                                                                                                       II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                    Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                                  II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                     Wartość bez VAT: 11 089.00 EUR                                                                                                                                        II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                      Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                        II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                            Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                    II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                            Opcje: nie                                                                                                                                                                                II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                                       II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                                     Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                              Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                           II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

 II.2) Opis                                                                                                                                                                                   II.2.1) Nazwa: reduktory tlenowe                                                                                                                                  Część nr: 15                                                                                                                                                              II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33190000                                                                                                               II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                           II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                            4 szt. z nawilżaczami i butlami tlenowymi                                                                                                                         II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                                    Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                             II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                         Wartość bez VAT: 1 774.00 EUR                                                                                                                                      II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                   Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                             II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                                           Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                      II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                               Opcje: nie                                                                                                                                                                             II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                      II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                                 Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                                 Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                    II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                 projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                                II.2.1) Nazwa: aparaty EKG                                                                                                                                               Część nr: 16                                                                                                                                                                   II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33195000                                                                                                              II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                  II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                              4 szt.                                                                                                                                                                                      II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                    Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                               II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                       Wartość bez VAT: 13 307.00 EUR                                                                                                                                  II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                   Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                        II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                      Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                         II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                                      Opcje: nie                                                                                                                                                                                      II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                             II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                                     Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                         Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                     II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                                        projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                                 II.2.1) Nazwa: wózki anestezjologiczne                                                                                                                                Część nr: 17                                                                                                                                                                              II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33192000                                                                                                                II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                   II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                3 szt.                                                                                                                                                                                         II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                      Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                                    II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                            Wartość bez VAT: 5 389.00 EUR                                                                                                                                            II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                    Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                       II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                        Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                               II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                           Opcje: nie                                                                                                                                                                              II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                               II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                          Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                        Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                          II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                               II.2.1) Nazwa: aparat USG                                                                                                                                                    Część nr: 18                                                                                                                                                                         II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33112200                                                                                                            II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                               II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                             1 szt.                                                                                                                                                                                      II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                      Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                           II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                          Wartość bez VAT: 36 594.00 EUR                                                                                                                                     II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                    Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                           II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                           Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                            II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                         Opcje: nie                                                                                                                                                                                                                         II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                              II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                   Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                   Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                    II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                  projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                II.2.1) Nazwa: wózki transportowe                                                                                                                                  Część nr: 19                                                                                                                                                                            II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33192000                                                                                                              II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                         II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                     12 szt.                                                                                                                                                                                     II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                       Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                               II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                        Wartość bez VAT: 53 228.00 EUR                                                                                                                                  II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                    Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                            II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                              Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                      II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                           Opcje: nie                                                                                                                                                                        II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                             II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                       Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                       Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                     II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                          projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

 II.2) Opis                                                                                                                                                                                II.2.1) Nazwa: wózki inwalidzkie                                                                                                                                      Część nr: 20                                                                                                                                                                     II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33193120                                                                                                              II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                  II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                        15 szt.                                                                                                                                                                                    II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                     Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                               II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                          Wartość bez VAT: 3 327.00 EUR                                                                                                                                         II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                     Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                                II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                      Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                 II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                        Opcje: nie                                                                                                                                                                           II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                       II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                            Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                            Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                        II.2.14) Informacje dodatkowe projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

 II.2) Opis                                                                                                                                                                                     II.2.1) Nazwa: wiertarka chirurgiczna                                                                                                                            Część nr: 21                                                                                                                                                                        II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33162200                                                                                                              II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                         II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                                           1 szt.                                                                                                                                                                                       II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                                      Kryterium jakości - Nazwa: parametry techniczne / Waga: 40 Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 55                                                                                                                       II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                      Wartość bez VAT: 5 766.00 EUR                                                                                                                                           II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                       Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                       II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                             Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                        II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                          Opcje: nie                                                                                                                                                                        II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                           II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                                Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                               Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                       II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                       projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

II.2) Opis                                                                                                                                                                                 II.2.1) Nazwa: różne                                                                                                                                                             Część nr: 22                                                                                                                                                                         II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 33190000                                                                                                      II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL127 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: siedziba Zamawiającego                                                                                                                                                                       II.2.4) Opis zamówienia:                                                                                                                                       fonendoskopy (10 szt.), aparaty zegarowe do pomiaru ciśnienia krwi (12 szt.)                                                      II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej                                                   Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 5 Cena - Waga: 95                                                                                        II.2.6) Szacunkowa wartość                                                                                                                                      Wartość bez VAT: 1 841.00 EUR                                                                                                                                     II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56                                                                                                                                                  Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie                                                                                                         II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych                                                                                                      Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie                                                                                                             II.2.11) Informacje o opcjach                                                                                                                                          Opcje: nie                                                                                                                                                                            II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych                                                                                             II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej                                                                                      Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak                                   Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16                                                                                  II.2.14) Informacje dodatkowe                                                                                                                                    projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym                         III.1) Warunki udziału                                                                                                                                                                 III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:                                                                                   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 oraz 8 ustawy Pzp. 8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. 8.1 Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę: 8.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). JEDZ składany jest wraz z ofertą. 8.1.2 oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. 8.2 Dokumenty oraz oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w pkt 8.2.1 - 8.2.7 SIWZ. 8.2.1 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.2.2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.2.3 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.2.4 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy;8.2.5 oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 8.2.6 oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, 8.2.7 oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz.716). ciąg dalszy w sekcji VI.3)

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa                                                                                                                   Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:                                                                                                        Zamawiający nie określa warunku

 III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe                                                                                                   Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:                                                                                                              Zamawiający nie określa warunku                                                                                                                                            

III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych                                                                                                    III.2) Warunki dotyczące zamówienia                                                                                                                                         III.2.2) Warunki realizacji umowy:                                                                                                                                          realizacja umowy zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia                                  III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura                                                                                                                                                                    IV.1) Opis                                                                                                                                                                            IV.1.1) Rodzaj procedury                                                                                                                                                Procedura otwarta                                                                                                                                                                 IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów                                            IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu                                                     IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej                                                                                                         IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)                                                 Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie                                                       

IV.2) Informacje administracyjne                                                                                                                                   IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania                                                                   IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału                                                                                 Data: 28/02/2017 Czas lokalny: 11:00                                                                                                                        IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom                                                                                                                                                                         IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą                                                                            Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)                                                                                         IV.2.7) Warunki otwarcia ofert                                                                                                                                         Data: 28/02/2017 Czas lokalny: 11:30                                                                                                                   Miejsce: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 107

Sekcja VI: Informacje uzupełniające                                                                                                                                  VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia                                                                                              Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie                                                                                             VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych                                                                                           VI.3) Informacje dodatkowe:                                                                                                                                               cd z sekcji III1.1)                                                                                                                                                                               8.2.8 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.1 - 8.2.4 SIWZ, składa dokumenty zgodnie z rozp. Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 8.3 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 8.3.1 formularz specyfikacji technicznej umożliwiający dokonanie oceny ofert w kryterium „parametry techniczne”. Wykonawca wypełnia i załącza do oferty odpowiednią tabelę przedstawioną w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ). 8.3.2 materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry oceniane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzach specyfikacji technicznej; 8.3.3 dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.1 oraz 8.3.2 nie podlegają uzupełnieniu. 8.4 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów wyszczególnionych poniżej. 8.4.1 deklaracja zgodności WE, oferowanych wyrobów, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679); 8.4.2 materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzach specyfikacji technicznej; 8.4.3 atest Państwowego Zakładu Higieny (lub równoważny) - dotyczy PAKIETU 17; 8.4.4 certyfikat jakości EN ISO 9001 (lub równoważny) - dotyczy PAKIETU 17; 8.4.4 certyfikat badania aktywności antybakteryjne wydany przez akredytowane laboratorium potwierdzający redukcję bakterii - dotyczy PAKIETU 17. 8.5 Inne wymagane dokumenty, składane przez każdego wykonawcę wraz z ofertą: 8.5.1 dowód wniesienia wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: PAKIET 1 - 925,00 zł, PAKIET 2 - 1.805,00 zł, PAKIET 3 - 1.665,00 zł, PAKIET 4 - 277,00 zł, PAKIET 5 - 666,00 zł , PAKIET 6 166,00 zł, PAKIET 7 - 925,00 zł, PAKIET 8 - 740,00 zł, PAKIET 9 - 1.945,00 zł, PAKIET 10 - 3.148,00 zł, PAKIET 11 - 102,00 zł, PAKIET 12 - 1.305,00 zł, PAKIET 13 - 387,00 zł, PAKIET 14 - 463,00 zł, PAKIET 15 - 75,00 zł, PAKIET 16 - 555,00 zł, PAKIET 17 - 225,00 zł, PAKIET 18 - 1.528,00 zł, PAKIET 19 - 2.225,00 zł, PAKIET 20 139,00 zł, PAKIET 21 - 240,00 zł, PAKIET 22 - 77,00 zł.                                                                                                 ciąg dalszy z sekcji IV.2.6)                                                                                                                                                      okres związania ofertą wynosi 60 dni tj. 2 miesiące

 VI.4) Procedury odwoławcze                                                                                                                                                   VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze                                                                                          Krajowa Izba Odwoławcza                                                                                                                                                  ul. Postępu 17A                                                                                                                                                               Warszawa                                                                                                                                                                                               02-676                                                                                                                                                                                            Polska                                                                                                                                                                                       VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne                                                                                            VI.4.3) Składanie odwołań                                                                                                                                        Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:                                                                                1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób; 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej; 3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.                                                                                            VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań                                                      Krajowa Izba Odwoławcza                                                                                                                                                 ul. Postępu 17A                                                                                                                                                                   Warszawa                                                                                                                                                                                     02-676                                                                                                                                                                                    Polska                                                                                                                                                                                       VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:                                                                                                          18/01/2017

Metadane

Data publikacji : 21.01.2017
Data modyfikacji : 23.01.2017
Podmiot udostępniający informację:
Szpital Bielański w Warszawie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Janusz Kurek
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Bela

Opcje strony

do góry