Szpital Bielański w Warszawie

ZP-17/2017 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę wyposażenia dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - część 2

                                    
 
02/03/2017    S43    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Warszawa: Urządzenia medyczne

2017/S 043-078255

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Szpital Bielański im. ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
012298697
ul. Cegłowska 80
Warszawa
01-809
Polska
Osoba do kontaktów: Janusz Kurek
Tel.: +48 225690159
E-mail: zp@bielanski.med.pl
Faks: +48 225690247
Kod NUTS: PL127

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bielanski.bip-e.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bielanski.bip-e.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.5)Główny przedmiot działalności
Zdrowie

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Dostawa wyposażenia dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Bielańskiego w Warszawie – cz. 2.

Numer referencyjny: ZP-17/2017
II.1.2)Główny kod CPV
33100000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

Zamówienie podzielono na 18 pakietów: PAKIET 1 – aparaty do znieczulenia, PAKIET 2 – kardiomonitory, PAKIET 3 – przyłóżkowy aparat RTG – ramię C, PAKIET 4 – analizator parametrów krytycznych, PAKIET 5 – gastroskopy, PAKIET 6 – kolonoskop, PAKIET 7 – myjnia endoskopowa, PAKIET 8 – bronchoskop, PAKIET 9 – videolaryngoskopy, PAKIET 10 – sprzęt radiotelefoniczny, PAKIET 11 – zgrzewarka rolkowa, PAKIET 12 – monitor bólu, PAKIET 13 – statywy medyczne, PAKIET 14 – meble medyczne, PAKIET 15 – parawany medyczne mobilne, PAKIET 16 – parawany naścienne, PAKIET 17 – parawany naścienne sufitowe, PAKIET 18 – szyny naścienne.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 393 086.00 EUR
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Aparaty do znieczulenia

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33171100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Aparaty do znieczulenia z wyposażeniem i zestawem monitorującym – 2 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 70 971.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Kardiomonitory

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33123210
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Kardiomonitory (8 szt.) z dedykowaną centralą.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 102 265.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Aparat RTG

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33111000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przyłóżkowy aparat RTG – ramię C – 1 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 66 535.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Analizator parametrów krytycznych

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33190000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Analizator parametrów krytycznych z pomiarem gazometrii, elektrolitów, metabolitów – 1 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 15 525.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Gastroskopy

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33168100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Gastroskopy do posiadanego toru wizyjnego HD EVIS EXERA III Olympus – 2 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 33 268.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Kolonoskop

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33168100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Kolonoskop do posiadanego toru wizyjnego HD EVIS EXERA III Olympus – 1 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 18 852.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Myjnia endoskopowa

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33191000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Myjka automatyczna do dezynfekcji gastroskopu, kolonoskopu i bronchoskopu.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 22 178.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Bronchoskop

Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33124100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Bronchoskop, źródło światła – 1 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwrancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 13 307.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Videolaryngoskopy

Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33190000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Videolaryngoskopy do trudnych intubacji, światłowody, z rękojeścią wielorazową, różne rozmiary łyżek.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 12 420.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Sprzęt radiotelefoniczny

Część nr: 10
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
32230000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Sprzęt radiotelefoniczny do komunikacji z Pogotowiem Lotniczym i karetkami pogotowia – 2 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 779.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Zgrzewarka rolkowa

Część nr: 11
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
42664100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 1 207.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Monitor bólu

Część nr: 12
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33195100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 8 383.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Statywy medyczne

Część nr: 13
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Statywy medyczne do kroplówek – 5 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 40
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 55
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 1 109.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Meble

Część nr: 14
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39180000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Zestaw mebli.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 95
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 17 526.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Parawany mobilne

Część nr: 15
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

5 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 95
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 1 663.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Parawany naścienne

Część nr: 16
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Parawany naścienne z montażem – 2 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 95
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 444.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Parawany naścienno-sufitowe

Część nr: 17
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Parawany nascienne sufitowe, z montażem – 3 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 95
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 3 327.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Szyny naścienne

Część nr: 18
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33192000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL127
II.2.4)Opis zamówienia:

 

Szyny naścienne do sprzętu medycznego – 10 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena - Waga: 95
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 3 327.00 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.01.00-00-0015/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 oraz 8 ustawy Pzp.

7.1 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę.:

7.1.1 w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp.

7.1.2 Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 oraz 8 ustawy Pzp tj.:

8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego

8.1 Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę:

8.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). JEDZ składany jest wraz z ofertą.

8.1.2 oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

8.2 Dokumenty oraz oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:

8.2.1 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

8.2.2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

8.2.3 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

8.2.4 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

8.2.5 oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,

8.2.6 oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,

8.2.7 oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716),

8.3 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – ciąg dalszy w sekcji VI.3).

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie określa warunku.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie określa warunku.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 11/04/2017
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 11/04/2017
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:

 

Siedziba Zamawiającego, pawilon H pokój 107

ciąg dalszy z sekcji IV.2.6) okres związania ofertą – 2 miesiące = 60 dni.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

Cd z sekcji III.1.1)

8.3 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą:

8.3.1formularz specyfikacji technicznej umożliwiający dokonanie oceny ofert w kryterium „parametry techniczne” oraz „okres gwarancji”. Wykonawca wypełnia i załącza do oferty odpowiednią dla oferowanego sprzętu tabelę, przedstawioną w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ).

8.3.2 materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry OCENIANE przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzach specyfikacji technicznej – dotyczy PAKIETÓW: 1 – 13;

8.4 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:

8.4.1 deklaracja zgodności WE, oferowanych wyrobów, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) – nie dotyczy PAKIETÓW: 10, 11 oraz 14;

8.4.2 materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry WYMAGANE przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzach specyfikacji technicznej;

8.5 Inne wymagane dokumenty, składane przez każdego wykonawcę wraz z ofertą:

8.5.1 dowód wniesienia wadium

Wadium za całość zamówienia wynosi 16.425,00 PLN, w tym: PAKIET 1 – 2.960,00 PLN, PAKIET 2 – 4.270,00 PLN, PAKIET 3 – 2.780,00 PLN, PAKIET 4 – 650,00 PLN, PAKIET 5 – 1.390,00 PLN, PAKIET 6 – 790,00 PLN, PAKIET 7 – 925,00 PLN, PAKIET 8 – 555,00 PLN, PAKIET 9 – 520,00 PLN, PAKIET 10 – 35,00 PLN, PAKIET 11 – 50,00 PLN, PAKIET 12 – 350,00 PLN, PAKIET 13 – 50,00 PLN, PAKIET 14 – 730,00 PLN, PAKIET 15 – 70,00 PLN, PAKIET 16 – 20,00 PLN, PAKIET 17 – 140,00 PLN, PAKIET 18 – 140,00 PLN.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;

3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

01/03/2017

Metadane

Data publikacji : 02.03.2017
Data modyfikacji : 03.03.2017
Podmiot udostępniający informację:
Szpital Bielański w Warszawie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Janusz Kurek
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Bela

Opcje strony

do góry