ZP-46/2017 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę akcesoriów endoskopowych oraz akcesoriów do zabiegów ECPW
Polska-Warszawa: Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
2017/S 095-186341
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
012298697
ul. Cegłowska 80
Warszawa
01-809
Polska
Osoba do kontaktów: Janusz Kurek
Tel.: +48 225690159
E-mail: zp@bielanski.med.pl
Faks: +48 225690247
Kod NUTS: PL127
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bielanski.bip-e.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa akcesoriów endoskopowych oraz akcesoriów do zabiegów ECPW dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
Zamówienie podzielono na 4 pakiety: Pakiet 1 – akcesoria 1, Pakiet 2 – akcesoria 2, Pakiet 3 – akcesoria 3, Pakiet 4 – akcesoria 4.
Akcesoria 1
M. in. – pętle do polipektomii, kleszcze, balony, prowadniki, stenty, protezy.
Wymagane wadium – 15000 PLN.
Akcesoria 2
M.in. – szczypce, pętle, stenty, zestawy do opaskowania żylaków, cewniki, balony, koszyki, stenty, protezy.
Wymagane wadium – 13000 PLN.
Akcesoria 3
M.in. – zestawy do zakładania klipsów, protezy, siatki.
Wymagane wadium – 1200 PLN.
Akcesoria 4
M.in. – kleszczyki, igły do obliteracji, pętle.
Wymagane wadium – 1000 PLN.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę.:
1. w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 oraz 8 ustawy Pzp
Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia.
2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu.
Dokumenty oraz oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp,
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego,
3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
4. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
5. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
6. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
7. oświadczenie wykonawcy ho niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
1. deklaracja zgodności WE,
2. materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu
8.4 Inne wymagane dokumenty, składane przez każdego wykonawcę wraz z ofertą:
8.4.1 dowód wniesienia wadium.
Zamawiający nie określa warunku.
Zamawiający nie określa warunku.
Sekcja IV: Procedura
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Ciąg dalszy sekcji IV.2.6) 2 miesiące = 60 dni.
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej;
3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Pliki do pobrania
- siwz (opubl. dn. 18.05.2017 r.) doc, 820.5 KB, 18.05.2017
- JEDZ (opubl. dn. 18.05.2017 r.) doc, 184 KB, 18.05.2017
- odpowiedź na zapytanie oraz zmiana treści siwz (opubl. dn. 07.06.2017 r.) doc, 242.5 KB, 07.06.2017
- informacja z otwarcia ofert sporządzona w trybie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (opubl. dn. 27.06.2017 r.) docx, 182.4 KB, 27.06.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 1. (opubl. dn. 30.06.2017 r.) doc, 209 KB, 30.06.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 2. (opubl. dn. 11.07.2017 r.) doc, 206.5 KB, 11.07.2017
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty po ponowieniu czynności oceny ofert - pakiet 4 ZP-46/2017 (opubl. dnia 18.07.2017 r.) doc, 223 KB, 18.07.2017