ZP-73/2017 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę płynów infuzyjnych
Polska-Warszawa: Substytuty krwi i roztwory do perfuzji
2017/S 179-366056
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
012298697
ul. Cegłowska 80
Warszawa
01-809
Polska
Osoba do kontaktów: Janusz Kurek
Tel.: +48 225690159
E-mail: zp@bielanski.med.pl
Faks: +48 225690247
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bielanski.bip-e.pl
ul. Cegłowska 80
Warszawa
01-809
Polska
Osoba do kontaktów: Janusz Kurek
E-mail: zp@bielanski.med.pl
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bielanski.med.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa płynów infuzyjnych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
Zamówienie podzielono na 9 pakietów: PAKIET 1 – płyny infuzyjne 1., PAKIET 2 – płyny infuzyjne 2., PAKIET 3 – aqua pro injectione, PAKIET 4 – płyn fizjologiczny wieloelektrolitowy, PAKIET 5 – płyny infuzyjne 3., PAKIET 6 – płyny infuzyjne 4., PAKIET 7 – hydroxyethylamylum, PAKIET 8 – płyny infuzyjne 5., PAKIET 9 – płyny infuzyjne 6.
Płyny infuzyjne 1
Płyn nawadniający, płyn wyrównawczy, roztwór glicyny, glucosum.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – 940,00 pln.
Płyny infuzyjne 2
Natrium chloratum, dekstran, mannitol, geloplasma.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – 1 120,00 pln.
Aqua pro injectione
Aqua pro injectione.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – 350,00 pln.
Płyn fizjologiczny wieloelektrolitowy
Płyn fizjologiczny wieloelektrolitowy.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – 2 560,00 pln.
Płyny infuzyjne 3
Glucosum, natrium chloratum, płyn Ringera.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – 5 050,00 pln.
Płyny infuzyjne 4
Glucosum, glucosum et natrium chloratum.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – 600,00 pln.
Hydroxyethylamylum
Hydroxyethylamylum.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – 600,00 pln.
Płyny infuzyjne 5
Natrium chloratum.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – 200,00 pln.
Płyny infuzyjne 6
Natrium chloratum.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – 60,00 pln.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
6.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp.
6.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada i udokumentuje uprawnienia do hurtowego obrotu lekami.
7. Podstawy wykluczenia wykonawcy:
7.1 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę.:7.1.1 w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp
7.2 Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 oraz 8 ustawy Pzp
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego
8.1 Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę:
8.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ). 8.1.2 oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu.
8.2 Dokumenty oraz oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunku udziału w postępowaniu, wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
8.2.1 informacja z Krajowego Rejestru Karnego, 8.2.2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, 8.2.3 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 8.2.4 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 8.2.5 oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 8.2.6 oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, 8.2.7 oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, 8.2.8 koncesja/ zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych.
8.3 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
8.3.1 oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane przez niego w przetargu płyny infuzyjne są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadają aktualne świadectwa rejestracji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001 r. – Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. Nr 126, poz. 13810, z późn. zm.), i że świadectwa zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego.
8.3.2 oświadczenia Wykonawcy, że posiada aktualne karty charakterystyki zaoferowanych płynów infuzyjnych i udostępni je na każde żądanie Zamawiającego.
8.4 Inne wymagane dokumenty, składane przez każdego wykonawcę wraz z ofertą:
8.4.1 dowód wniesienia wadium.
Zamawiający nie określa warunku.
Zamawiający nie określa warunku.
Sekcja IV: Procedura
Siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 107.
Cd sekcji IV.2.6) 2 miesiące = 60 dni.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;
3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Pliki do pobrania
- siwz (opubl. dn. 19.09.2017 r.) doc, 508 KB, 19.09.2017
- JEDZ (opubl. dn. 19.09.2017 r.) doc, 184.5 KB, 19.09.2017
- odpowiedzi na zapytania (opubl. dn. 22.09.2017 r.) doc, 241.5 KB, 22.09.2017
- odpowiedzi na zapytania 2. oraz PRZESUNIĘCIE TERMINU SKŁADANIA OFERT (opubl. dn. 25.09.2017 r.) doc, 216.5 KB, 25.09.2017
- informacja z otwarcia ofert sporządzona w trybie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (opubl. dn. 11.10.2017 r.) doc, 265 KB, 11.10.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (opubl. dn. 17.10.2017 r.) doc, 220 KB, 17.10.2017