ZP-54/2019 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na przebudowę Szpitala Bielańskiego w Warszawie
Ogłoszenie nr 568530-N-2019 z dnia 2019-07-03 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.bielanski.bip-e.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bielanski.bip-e.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bielanski.bip-e.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego (pawilon H, pokój 106) i oznakować w następujący sposób: Oferta na przebudowę Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-54/2019).
Adres:
Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, pok 106
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-54/2019)
Numer referencyjny: ZP-54/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamówienie podzielono na 4 części: 1) część 1: przebudowa budynku Zakładu Patomorfologii 2) część 2: remont Oddziału Urologicznego 3) część 3: wykonanie pochylni - podjazdu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych do wejścia głównego Szpitala w budynku D 4) część 4: remont istniejącego podjazdu do budynku Przychodni Szpitalnej w pawilonie H Każde zadanie należy traktować jako osobne zamówienie publiczne, na które, po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, zostanie zawarta odrębna umowa. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111300-1 |
45430000-0 |
45421152-4 |
45421146-9 |
45442100-8 |
45330000-9 |
45320000-6 |
45331210-1 |
45310000-3 |
45311000-0 |
45316000-5 |
45314320-0 |
45332300-6 |
45332200-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-11-30 | |||
2019-11-29 | |||
2019-10-31 | |||
2019-09-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 200.000,00 zł. brutto. (dotyczy części 1)
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców, którzy wykażą kwotę posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową. Zamawiający w odniesieniu do części o nr 2, 3 i 4 nie określa warunków.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli: wykaże że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422 ze zm.) o powierzchni użytkowej równej lub większej niż 900 m2 (dotyczy części 1). W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Uwaga: W związku z art. 22a ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym, w sytuacji gdy powyższy warunek będzie spełniany nie przez wykonawcę lub wspólników konsorcjum a przez inny podmiot, to podmiot ten musi być podwykonawcą robót budowlanych. b) skieruje do wykonania zamówienia co najmniej następujące osoby: - co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej jednej budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422 ze zm.) o powierzchni użytkowej równej lub większej niż 900 m2 (dotyczy części 1); - co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sieciowych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót sieciowych na co najmniej jednej budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422 ze zm.) o powierzchni użytkowej równej lub większej niż 900 m2 (dotyczy części 1); - co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych na co najmniej jednej budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422 ze zm.) o powierzchni użytkowej równej lub większej niż 900 m2 (dotyczy części 1); Osoby, które będą pełnić funkcję kierowników robót sieciowych, elektrycznych, budowy/robót muszą wykazać się co najmniej trzyletnim doświadczeniem w pełnieniu w/w funkcji, osobno dla każdej specjalności. Uwaga: Kierownicy budowy i robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Wymagane powyżej okresy doświadczenia zawodowego należy liczyć od upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 6Zamawiający w odniesieniu do części o nr 2, 3 i 4 nie określa warunków.
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
9.1 w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (dotyczy części 1). b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy części 1). c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ (dotyczy części 1).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 32 800,00 zł. (słownie: trzydzieści dwa tysiące osiemset i 00/100 złotych). w tym: CZĘŚĆ 1 – 30 000,00 zł, CZĘŚĆ 2 – 2 000,00 zł, CZĘŚĆ 3 – 400,00 zł, CZĘŚĆ 4 – 400,00 zł, W przypadku Wykonawców, którzy wnoszą wadium w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia, NBP nie opublikował średnich kursów walut Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP;
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 17 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a. zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, b. zmian wynikających z przepisów prawa. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku: a. zaistnienia nieprzewidzianych utrudnień, związanych z konstrukcją budynku, b. gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, c. wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie, w szczególności gdy zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może być wymuszona nie dotrzymaniem terminów przekazania pomieszczeń przez Zamawiającego, w których będą realizowane prace remontowe będące przedmiotem niniejszego postępowania, d. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e. w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, f. ze względów technologicznych związanych ze specyfiką procesu budowlanego. g. zawarcia aneksu do niniejszej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, o ile realizacja dodatkowych robót budowlanych wpływa na termin wykonania niniejszej umowy. 3. Dopuszcza się zmianę osoby wskazanej przez Wykonawcę w ramach kryteriów dotyczących kwalifikacji osób zatrudnionych przy realizacji kluczowej części zamówienia - robót budowlanych, ale tylko w przypadku, gdy nowa osoba posiada kwalifikacje takie same lub wyższe niż osoba, którą zastąpi.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Przebudowa budynku Zakładu Patomorfologii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4626016,26
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane | 30,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Remont Oddziału Urologicznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 195121,95
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Wykonanie pochylni - podjazdu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych do wejścia głównego Szpitala w budynku D |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40650,41
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Remont istniejącego podjazdu do budynku Przychodni Szpitalnej w pawilonie H |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40650,41
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Pliki do pobrania
- SIWZ ZP 54/2019 (opubl. dn. 03.07.2019 r.) docx, 397.44 KB, 03.07.2019
- OPZ do części 1 (opubl. 03.07.2019 r.)
- OPZ do części 1 (opubl. 03.07.2019 r.) zip, 22.51 KB, 03.07.2019
- OPZ do części 2 (opubl. 03.07.2019 r.) zip, 1.86 MB, 03.07.2019
- OPZ do części 3 (opubl. 03.07.2019 r.) zip, 377.32 KB, 03.07.2019
- OPZ do części 4 (opubl. 03.07.2019 r.) zip, 689.04 KB, 03.07.2019
- Modyfikacja treści SIWZ - 1 (opubl. dn. 09.07.2019 r.) pdf, 326.08 KB, 09.07.2019
- Odpowiedzi na zapytania 1 - termin przeprowadzenia wizji lokalnej (opubl. 10.07.2019 r.) docx, 190.2 KB, 10.07.2019
- Odpowiedzi na zapytania 2 - zmiana terminu składania ofert (opubl. 11.07.2019 r.) docx, 190.47 KB, 11.07.2019
- Odpowiedzi na zapytania 3 - termin przeprowadzenia wizji lokalnej (opubl. 15.07.2019 r.) docx, 190.25 KB, 15.07.2019
- Odpowiedzi na zapytania 4 - zmiana terminu składania ofert (opubl. 23.07.2019 r.) pdf, 2.32 MB, 23.07.2019
- Rysunki do odpowiedzi na zapytania 4 (opubl. 23.07.2019 r.) zip, 10.37 MB, 23.07.2019
- Uzupełnienie o DSO do odpowiedzi na zapytania 4 (opubl. 23.07.2019 r.) pdf, 357 KB, 23.07.2019
- Odpowiedzi na zapytania 5 (opubl. 23.07.2019 r.) pdf, 1.63 MB, 23.07.2019
- Załączniki do odpowiedzi na zapytania 5 (opubl. 23.07.2019 r.) zip, 188.93 KB, 23.07.2019
- Odpowiedzi na zapytania 6 (opubl. 24.07.2019 r.) pdf, 2.9 MB, 24.07.2019
- Załączniki do odpowiedzi na zapytania 6 (opubl. 24.07.2019 r.) zip, 5.5 MB, 24.07.2019
- Odpowiedzi na zapytania 7 (opubl. 25.07.2019 r.) pdf, 503.65 KB, 25.07.2019
- Załączniki do odpowiedzi na zapytania 7 (opubl. 25.07.2019 r.) zip, 1.66 MB, 25.07.2019
- Informacja o zmianie terminu składania ofert dla CZĘŚCI 2, 3 i 4 (opubl. dn. 26.07.2019 r.) docx, 194.05 KB, 26.07.2019
- Odpowiedzi na zapytania 8 (opubl. 26.07.2019 r.) pdf, 506.46 KB, 26.07.2019
- Załączniki do odpowiedzi na zapytania 8 (opubl. 26.07.2019 r.) zip, 16.75 MB, 26.07.2019
- Załączniki do odpowiedzi na zapytania 8 (opubl. 26.07.2019 r.) zip, 33.75 MB, 26.07.2019
- Odpowiedzi na zapytania 9 (opubl. 29.07.2019 r.) docx, 1.18 MB, 29.07.2019
- Informacja z otwarcia ofert w trybie art 86 ust 5 PZP dla CZĘŚCI 2, 3 i 4 (opubl. dn. 30.07.2019 r.) xlsx, 12.19 KB, 30.07.2019
- Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie CZĘŚCI O NR 2, 3 i 4 (opubl. 01.08.2019 r.) doc, 228.5 KB, 01.08.2019
- Odpowiedzi na zapytania 10 - dotyczy części 1 (opubl. 02.08.2019 r.) docx, 196.73 KB, 02.08.2019
- Załączniki do odpowiedzi na zapytania 10 (opubl. 02.08.2019 r.) zip, 1.2 MB, 02.08.2019
- Odpowiedzi na zapytania 11 - dotyczy części 1 - przedłużenie terminu składania ofert (opubl. 02.08.2019 r.) docx, 194.81 KB, 02.08.2019
- odpowiedzi na zapytania 10 (opubl. dn. 12.08.2019 r.) docx, 199.43 KB, 12.08.2019
- folder z zalącznikami do odpowiedzi na pytanie nr 1 (opubl. dn. 12.08.2019 r.) docx, 28.73 KB, 12.08.2019
- folder z zalącznikami do odpowiedzi na pytanie nr 1 (opubl. dn. 12.08.2019 r.) docx, 13.94 KB, 12.08.2019
- folder z zalącznikami do odpowiedzi na pytanie nr 1 (opubl. dn. 12.08.2019 r.) docx, 16.62 KB, 12.08.2019
- folder z zalącznikami do odpowiedzi na pytanie nr 1 (opubl. dn. 12.08.2019 r.) doc, 1019.5 KB, 12.08.2019
- folder z zalącznikami do odpowiedzi na pytanie nr 1 (opubl. dn. 12.08.2019 r.) docx, 12.53 KB, 12.08.2019
- Informacja z otwarcia ofert w trybie art 86 ust. 5 Pzp dla CZĘŚCI 1 (ZP-54/2019) (opubl. dn. 19.08.2019 r.) xls, 36 KB, 19.08.2019
- Informacja o unieważnieniu postępowania ZP-54/2019 dla CZĘŚCI 1 (opubl. dnia 20.08.2019 r.) doc, 226.5 KB, 20.08.2019