ZP-17/2017 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę wyposażenia dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - część 2
Polska-Warszawa: Urządzenia medyczne
2017/S 043-078255
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
012298697
ul. Cegłowska 80
Warszawa
01-809
Polska
Osoba do kontaktów: Janusz Kurek
Tel.: +48 225690159
E-mail: zp@bielanski.med.pl
Faks: +48 225690247
Kod NUTS: PL127
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bielanski.bip-e.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa wyposażenia dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Bielańskiego w Warszawie – cz. 2.
Zamówienie podzielono na 18 pakietów: PAKIET 1 – aparaty do znieczulenia, PAKIET 2 – kardiomonitory, PAKIET 3 – przyłóżkowy aparat RTG – ramię C, PAKIET 4 – analizator parametrów krytycznych, PAKIET 5 – gastroskopy, PAKIET 6 – kolonoskop, PAKIET 7 – myjnia endoskopowa, PAKIET 8 – bronchoskop, PAKIET 9 – videolaryngoskopy, PAKIET 10 – sprzęt radiotelefoniczny, PAKIET 11 – zgrzewarka rolkowa, PAKIET 12 – monitor bólu, PAKIET 13 – statywy medyczne, PAKIET 14 – meble medyczne, PAKIET 15 – parawany medyczne mobilne, PAKIET 16 – parawany naścienne, PAKIET 17 – parawany naścienne sufitowe, PAKIET 18 – szyny naścienne.
Aparaty do znieczulenia
Aparaty do znieczulenia z wyposażeniem i zestawem monitorującym – 2 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Kardiomonitory
Kardiomonitory (8 szt.) z dedykowaną centralą.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Aparat RTG
Przyłóżkowy aparat RTG – ramię C – 1 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Analizator parametrów krytycznych
Analizator parametrów krytycznych z pomiarem gazometrii, elektrolitów, metabolitów – 1 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Gastroskopy
Gastroskopy do posiadanego toru wizyjnego HD EVIS EXERA III Olympus – 2 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Kolonoskop
Kolonoskop do posiadanego toru wizyjnego HD EVIS EXERA III Olympus – 1 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Myjnia endoskopowa
Myjka automatyczna do dezynfekcji gastroskopu, kolonoskopu i bronchoskopu.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Bronchoskop
Bronchoskop, źródło światła – 1 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Videolaryngoskopy
Videolaryngoskopy do trudnych intubacji, światłowody, z rękojeścią wielorazową, różne rozmiary łyżek.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Sprzęt radiotelefoniczny
Sprzęt radiotelefoniczny do komunikacji z Pogotowiem Lotniczym i karetkami pogotowia – 2 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Zgrzewarka rolkowa
1 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Monitor bólu
1 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Statywy medyczne
Statywy medyczne do kroplówek – 5 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Meble
Zestaw mebli.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Parawany mobilne
5 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Parawany naścienne
Parawany naścienne z montażem – 2 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Parawany naścienno-sufitowe
Parawany nascienne sufitowe, z montażem – 3 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Szyny naścienne
Szyny naścienne do sprzętu medycznego – 10 szt.
Projekt „Poprawa efektywności działania systemu PRM na Mazowszu dzięki wzmocnieniu infrastruktury SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie” nr POIS.09.01.00-00-0015/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 oraz 8 ustawy Pzp.
7.1 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę.:
7.1.1 w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp.
7.1.2 Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 oraz 8 ustawy Pzp tj.:
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego
8.1 Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę:
8.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). JEDZ składany jest wraz z ofertą.
8.1.2 oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
8.2 Dokumenty oraz oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
8.2.1 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8.2.2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
8.2.3 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
8.2.4 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
8.2.5 oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
8.2.6 oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
8.2.7 oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716),
8.3 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – ciąg dalszy w sekcji VI.3).
Zamawiający nie określa warunku.
Zamawiający nie określa warunku.
Sekcja IV: Procedura
Siedziba Zamawiającego, pawilon H pokój 107
ciąg dalszy z sekcji IV.2.6) okres związania ofertą – 2 miesiące = 60 dni.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Cd z sekcji III.1.1)
8.3 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą:
8.3.1formularz specyfikacji technicznej umożliwiający dokonanie oceny ofert w kryterium „parametry techniczne” oraz „okres gwarancji”. Wykonawca wypełnia i załącza do oferty odpowiednią dla oferowanego sprzętu tabelę, przedstawioną w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ).
8.3.2 materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry OCENIANE przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzach specyfikacji technicznej – dotyczy PAKIETÓW: 1 – 13;
8.4 Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
8.4.1 deklaracja zgodności WE, oferowanych wyrobów, wystawiona zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) – nie dotyczy PAKIETÓW: 10, 11 oraz 14;
8.4.2 materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry WYMAGANE przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzach specyfikacji technicznej;
8.5 Inne wymagane dokumenty, składane przez każdego wykonawcę wraz z ofertą:
8.5.1 dowód wniesienia wadium
Wadium za całość zamówienia wynosi 16.425,00 PLN, w tym: PAKIET 1 – 2.960,00 PLN, PAKIET 2 – 4.270,00 PLN, PAKIET 3 – 2.780,00 PLN, PAKIET 4 – 650,00 PLN, PAKIET 5 – 1.390,00 PLN, PAKIET 6 – 790,00 PLN, PAKIET 7 – 925,00 PLN, PAKIET 8 – 555,00 PLN, PAKIET 9 – 520,00 PLN, PAKIET 10 – 35,00 PLN, PAKIET 11 – 50,00 PLN, PAKIET 12 – 350,00 PLN, PAKIET 13 – 50,00 PLN, PAKIET 14 – 730,00 PLN, PAKIET 15 – 70,00 PLN, PAKIET 16 – 20,00 PLN, PAKIET 17 – 140,00 PLN, PAKIET 18 – 140,00 PLN.
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;
3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Pliki do pobrania
- siwz (opubl. dn. 02.03.2017 r.) doc, 1.99 MB, 02.03.2017
- JEDZ (opubl. dn. 02.03.2017 r.) doc, 814.5 KB, 02.03.2017
- odpowiedzi na zapytania oraz PRZESUNIĘCIE TERMINU SKŁADANIA OFERT (opubl. dn. 06.04.2017 r.) doc, 718.5 KB, 06.04.2017
- odpowiedzi na zapytania 2. oraz PRZESUNIĘCIE TERMINU SKŁADANIA OFERT (opubl. dn. 10.04.2017 r.) doc, 549.5 KB, 10.04.2017
- informacja z otwarcia ofert sporządzona w trybie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (opubl. dn. 19.04.2017 r.) doc, 629 KB, 19.04.2017
- ogłoszenie o unieważnieniu postępowania - P. 3, 9, 10, 11 (opubl. dn. 25.04.2017 r.) doc, 535 KB, 25.04.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 1. (opubl. dn. 16.05.2017 r.) doc, 555.5 KB, 16.05.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 2. (opubl. dn. 18.05.2017 r.) doc, 534.5 KB, 18.05.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - P. 17 (opubl. dn. 29.05.2017 r.) doc, 534.5 KB, 29.05.2017
- ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 4. (opubl. dn. 14.07.2017 r.) doc, 538 KB, 14.07.2017