Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na usługę gwarancyjnego utrzymania w ruchu (GUR) sprzętu medycznego, naprawy aparatury medycznej oraz ostrzenia i naprawy narzędzi (ZP-71/2007)
Ogłoszenie o zamówieniu ZP - 400
Zamieszczanie obowiązkowe X
Zamieszczanie nieobowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Szpital Bielański im. ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
|||
Adres pocztowy: ul. Cegłowska 80 |
|||
Miejscowość: Warszawa |
Kod pocztowy: 01-809 |
Województwo: mazowieckie |
|
Tel.: 022 569 02 47 |
Fax: 022 834 18 20 |
||
Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.bielanski.med.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): |
|||
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego |
||
II.1.2) Rodzaj zamówienia |
||
przysługuje odwołanie nie przysługuje odwołanie |
||
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja tj. GUR - gwarancyjne utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego (Pakiety: I, II), naprawa aparatury medycznej (Pakiety: III - X) oraz ostrzenie i naprawa narzędzi (Pakiet XI) w Szpitalu Bielańskim. 2. Zamówienie podzielono na 11 odrębnych pakietów. Pakiet I - aparaty EEG, Pakiet II - diatermie chirurgiczne, Pakiet III - aparaty rtęciowe (110 szt.) i zegarowe (87 szt.) do mierzenia ciśnienia oraz słuchawki lekarskie (30 szt.), Pakiet IV - aparatura do gazów medycznych (reduktory - 214 szt.), Pakiet V - aparaty KTG (5 szt.), Pakiet VI - sterylizator gazowy Steri Vac (1 szt.) oraz areator (1 szt.), Pakiet VII - defibrylatory (6 szt.), Pakiet VIII - aparatura firmy Philips (centrala monitorująca Viridian, kardiomonitory, echokardiografy Sonos, aparat USG), Pakiet IX - aparatura firmy Storz, Pakiet X - kamery TELECAM DX firmy Storz, Pakiet XI - naprawa i ostrzenie narzędzi. |
II.1.4 Wspólny Słownik Zamówień
|
Słownik główny |
Główny przedmiot |
50.42.10.00-2. |
Dodatkowe przedmioty |
|
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej tak ilość części: 11 |
|
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie |
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Okres w miesiącach: 12 lub dniach: lub data rozpoczęcia / / (dd/mm/rrrr) lub zakończenia / / (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
III.2) Warunki Udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. dysponują, co najmniej 1. osobą posiadającą uprawnienia z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych - nie dotyczy Pakietów: III oraz XI; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena w trybie: spełnia / nie spełnia. |
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków: a. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a. b. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. dokument potwierdzający spełnienie warunku 3. (świadectwo kwalifikacyjne E). 4. wykaz osób wykonujących zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2c 5. dokument / certyfikat itp. z przeszkolenia w zakresie konserwacji i naprawy sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia - nie dotyczy Pakietu III oraz XI II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentu wymienionego w pkt II, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
Przetarg nieograniczony X Przetarg ograniczony |
Negocjacje z ogłoszeniem Dialog Konkurencyjny |
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert |
|
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie |
|
Kryteria |
Znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie X |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.bielanski.med.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Pawilon H, pokój 138 |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: |
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 19/07/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11.00 Miejsce: siedziba Zamawiającego, Pawilon H, pokój nr 138 |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |