Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na przebudowę i modernizację Szpitala Bielanskiego w Warszawie przy ul. Cegłowskiej 80 tj: a) Modernizacja Oddziału Neurologicznego - część nr 1, b) Modernizacja Oddziału Laryngologicznego - część nr 2.
Ogłoszenie o zamówieniu ZP-400
Zamieszczanie obowiązkowe [X]
Zamieszczanie nieobowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY Zamówienia publicznego [X] Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Szpital Bielański im. ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
|||
Adres pocztowy: ul. Cegłowska 80 |
|||
Miejscowość: Warszawa |
Kod pocztowy: 01-809 |
Województwo: mazowieckie |
|
Tel.: 022 569 03 93 |
Fax: 022 834 18 20 |
||
Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.bielanski.med.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy |
|||
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Przebudowa i modernizacja Szpitala Bielańskiego w Warszawie przy ul. Cegłowskiej 80 tj.: a) Modernizacja Oddziału Neurologicznego w bud. C na III piętrze – część nr 1. b) Modernizacja Oddziału Laryngologicznego w bud. C na II piętrze – część nr 2. |
||
II.1.2) Rodzaj zamówienia |
||
(a) Roboty budowlane [X] przysługuje odwołanie [X] nie przysługuje odwołanie |
||
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia - roboty ogólnobudowlane, - instalacje wentylacji mechanicznej, - instalacje ciepła technologicznego, - instalacje centralnego ogrzewania, - instalacje gazów medycznych, - instalacje wod. kan., - instalacje elektryczne. |
II.1.4 Wspólny Słownik Zamówień
|
Słownik główny |
Główny przedmiot |
45.21.51.40-0 |
Dodatkowe przedmioty |
45.33.00.00-9; 45.33.12.00-8; 45.33.11.00-7; 45.21.51.40-0 |
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej tak [X] ilość części: 2 nie |
|
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie [X] |
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia / / (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 29 /11 /20 07 (dd/mm/rrrr) – dla 1 części; 15 /10 /20 07 (dd/mm/rrrr) – dla 2 części. |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 – 21.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych). Część nr 2 – 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Łącznie wadium dla 2 części: 33.000,00 PLN (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych) |
III.2) Warunki Udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił niżej określone warunki. 1. Warunki ogólne. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe 2.1.Potencjał ekonomiczno- finansowy a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 600.000,00 PLN – dla 1 części zamówienia oraz 300.000,00 PLN – dla 2 części zamówienia. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. 2.2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował: wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajom (roboty ogólnobudowlane i instalacyjne) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o którym mowa pkt 4.2 niniejszej SIWZ - na wartość nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN brutto dla 1 części zamówienia oraz 500.000,00 PLN brutto dla 2 części zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.3. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że którykolwiek z nich spełnia warunek określony w pkt 6.2.2. 2.4. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie: instalacje gazów medycznych, instalacja wentylacji mechanicznej. 2.5. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby lub podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w celu obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: a) kierownik/cy budowy/robót: posiadający uprawnienia budowlane, sanitarne, elektryczne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm./, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego /Izba Inżynierów Budownictwa/. 2.6. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę – warunek określony w pkt. 6.2.5 winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. |
Informacja o oświadczeniach I dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału I SIWZ;. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału I SIWZ; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.3 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert; 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;. 8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w części ogólnej od pkt. 1 do pkt. 7 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 10.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 11.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 12.Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty:
13.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na wartość nie mniejszą od określonej w pkt 6.2.1.a) SIWZ dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określone w pkt 6.2.1.b) SIWZ dla Wykonawców. 15.Informację o doświadczeniu Wykonawcy („Doświadczenie zawodowe”), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału I SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. i/lub 6.2.3. SIWZ dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty budowlane zostały wykonane należycie. 16.Informację na temat Podwykonawców („Podwykonawcy”), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału I SIWZ. 17.Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (potencjał kadrowy) na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału I SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.5 Rozdziału I SIWZ dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o którym mowa w ustawie Prawo Budowlane) oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby inżynierów Budownictwa. 18.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt od 7.3.1. do 7.3.6. SIWZ, winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których SIWZ dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Inne dokumenty: 19.Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w kasie szpitalnej (pawilon H, I piętro, pok. nr 139, czynna w godz. od 10:00 do 13:00). Kopia poświadczona za zgodność z oryginałem winna być załączona do oferty. 20. Deklaracja zgodności CE II (drugiej klasy) dla wyrobów medycznych: zestawy przyłóżkowe, punkty poboru gazów medycznych, skrzynki zaworowo informacyjne (strefowe zespoły kontroli). |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
Przetarg nieograniczony [X] Przetarg ograniczony |
Negocjacje z ogłoszeniem Dialog Konkurencyjny |
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert |
|
lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie |
|
Kryteria
|
Znaczenie 100 % _____ _____ _____ _____ |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak adres strony, na której będzie prowadzona: nie [X] |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.bielanski.med.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bielanski.med.pl |
IV.3.2) Opis potrzeb I wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy): nie dotyczy |
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy |
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 01 /08 /20 07 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00 Miejsce: – Szpital Bielański im. Ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ w Warszawie przy ul. Cegłowskiej 80, w pokoju nr 136. |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy): nie dotyczy. |
ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1 Nazwa Przebudowa Oddziału Neurologicznego w bud. C na III piętrze w Szpitalu
Bielańskim w Warszawie
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA - roboty ogólnobudowlane, - instalacje wentylacji mechanicznej, - instalacje ciepła technologicznego, - instalacje centralnego ogrzewania, - instalacje gazów medycznych, - instalacje wod. kan., - instalacje elektryczne. |
||
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) |
||
|
|
|
Główny przedmiot |
45.21.51.40-0 |
|
Dodatkowe przedmioty |
45.33.00.00-9 45.33.12.00-8 45.33.11.00-7 45.21.51.40-0 |
|
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 29/11/2007 (dd/mm/rrrr) |
||
4) KRYTERIA OCENY OFERT |
||
Najniższa cena [X] lub Cena oraz dodatkowe kryteria I ich znaczenie |
||
Kryteria
5. _________________ |
Znaczenie 100 % _____ _____ _____ _____ |
|
ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 2 Nazwa Przebudowa Oddziału Laryngologicznego w bud. C na II piętrze w
Szpitalu Bielańskim w Warszawie
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA - roboty ogólnobudowlane, - instalacje wentylacji mechanicznej, - instalacje ciepła technologicznego, - instalacje centralnego ogrzewania, - instalacje gazów medycznych, - instalacje wod. kan., - instalacje elektryczne. |
||
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) |
||
|
|
|
Główny przedmiot |
45.21.51.40-0 |
|
Dodatkowe przedmioty |
45.33.00.00-9 45.33.12.00-8 45.33.11.00-7 45.21.51.40-0 |
|
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 15/10/2007 (dd/mm/rrrr) |
||
4) KRYTERIA OCENY OFERT |
||
Najniższa cena [X] lub Cena oraz dodatkowe kryteria I ich znaczenie |
||
Kryteria
5. _________________ |
Znaczenie 100 % _____ _____ _____ _____ |
|
Pliki do pobrania
- SIWZ (opubl. 12.07.2007 r.) doc, 234.5 KB,
- wzór umowy (opubl. 12.07.2007r.) doc, 103.5 KB,
- projekty i opisy [zip] (opubl. 12.07.2007r.)
- przedmiary robót [zip] (opubl. 12.07.2007r.)
- przedmiary robót wersja ath [zip] (opubl. 12.07.2007 r.)
- 02_08_2007_Informacja_o_wyborze_oferty_na_strone.doc doc, 25 KB,