ZP-57/2017 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę i wdrożenie systemu wspomagania zarządzania i analiz wraz z integracja z systemem ERP Szpitala dla projektu rozwój e-usług w drodze rozbudowy infrastruktury IT w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, w tym rozwiązań umożliwiających bezpieczne przetwarzanie i wymianę danych
Polska-Warszawa: Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
2017/S 141-289499
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
012298697
ul. Cegłowska 80
Warszawa
01-809
Polska
Osoba do kontaktów: Janusz Kurek
Tel.: +48 225690159
E-mail: zp@bielanski.med.pl
Faks: +48 225690247
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bielanski.bip-e.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa i wdrożenie systemu wspomagania zarządzania i analiz wraz z integracja z systemem ERP Szpitala dla projektu „Rozwój e-usług w drodze rozbudowy infrastruktury IT w Szpitalu Bielańskim w Warszaw.
Wdrożenie systemu wspomagania zarządzania i analiz BI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Siedziba Zamawiającego.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Oświadczenie wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez wykonawcę wraz z ofertą:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). JEDZ składany jest wraz z ofertą.
3. Ponadto Wykonawca złoży:
1) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie;
2) dowód wniesienia wadium (w przypadku Wykonawców, którzy wnoszą wadium w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia, NBP nie opublikował średnich kursów walut Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP).
4. Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy:
1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie musi zawierać numer postępowania oraz oznaczenie części, której oferta dotyczy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu
5. Dokumenty i oświadczania wymagane przed udzieleniem zamówienia:
1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
4. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w pkt 6a) pkt 1 niniejszej SIWZ
Ciąg dalszy w sekcji III.1.1).
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
5. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 716),
6. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
7. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
8. wykaz wykonanych dostaw, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ, spełniających wymagania określone w pkt. 6.3 pkt 1 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
9. wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w pkt 6.4 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
10. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
11. program komputerowy w formie prezentacji (Zamawiający zweryfikuje na podstawie przedstawionej prezentacji programu komputerowego czy dostarczany przez Wykonawcę system posiada funkcjonalności wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1 – 7.3.4 SIWZ, składa odpowiednio:
1) pkt 7.3.1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) pkt 7.3.1 – 7.3.4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ciąg dalszy w sekcji VI.3).
Znajdowanie się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj.
1) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż
1 000 000 PLN.
W przypadku Wykonawców, którzy wykażą kwotę posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową. W przypadku gdy w dniu wystawienia informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową, NBP nie opublikował średnich kursów walut Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP (w przypadku dostaw rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tzn. zakończenia: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z wdrożeniem i uruchomieniem systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD) wraz z dostosowaniem poprzez implementację i integrację z systemami Zamawiającego o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto, obejmującej następujące elementy:
a) wdrożenie systemu zintegrowanego z systemem ePUAP, o ponad 500 użytkownikach,
b) wdrożenie, które zostało zrealizowane w organizacji o rozproszonej strukturze przy możliwości jednoczesnej pracy minimum 200 użytkowników,
W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia, NBP nie opublikował średnich kursów walut Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.
1) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika projektu, posiadająca certyfikat PRINCE II Practitioner lub PMI lub Agile lub „równoważny”, czyli nadany przez uznaną międzynarodową instytucję certyfikującą w zakresie metodologii zarządzania projektami informatycznymi, oraz kierowała co najmniej 2 projektami wdrożenia systemów informatycznych, o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto każdy; oraz posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów wdrożeniowych systemów informatycznych.
2) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję konsultanta wiodącego ds. wdrożenia EOD, posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów wdrożeniowych systemów Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD oraz kierowała co najmniej 2 projektami wdrożenia systemów klasy EOD.
3) co najmniej 4 osoby, które będą pełnić funkcję konsultantów, które uczestniczyły w zakończonym wdrożeniu co najmniej 2 systemów Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD), każda z osób.
4) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję architekta projektu, posiadająca wykształcenie wyższe, oraz brała udział w opracowaniu projektu obejmującego integrację co najmniej 2 systemów informatycznych w placówkach służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto, każdy.
Sekcja IV: Procedura
Siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 107.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
13. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż, odpowiednio: 6 miesięcy/ 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
14. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 7.3.1 SIWZ składa dokument, o którym mowa w pkt 7.5.1 ppkt 1) SIWZ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
15. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1 – 7.3.4 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty.
16. W przypadku wskazania przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1 – 7.3.4, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób; 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej; 3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Pliki do pobrania
- SIWZ ZP-57 (opubl. dn. 26.07.2017 r.) docx, 1.45 MB, 26.07.2017
- Załącznik nr 2 do SIWZ ZP-57 - JEDZ (opubl. dn. 26.07.2017 r.) doc, 180 KB, 26.07.2017
- Dokumentacja dotycząca dialogu technicznego 1 (opubl. dn. 26.07.2017 r.) zip, 37.94 MB, 26.07.2017
- Dokumentacja dotycząca dialogu technicznego 2 (opubl. dn. 26.07.2017 r.) zip, 23.14 MB, 26.07.2017
- Informacja o wpłynięciu odwołania na treść SIWZ ZP-57/2017 (opubl. dnia 08.08.2017) docx, 37.87 KB, 08.08.2017
- Treść odwołania na zapisy SIWZ ZP-57/2017 (opubl. dnia 08.08.2017 r.) pdf, 1.86 MB, 08.08.2017
- Informacja o zmianie terminu składania ofert (opubl. 28.08.2017 r.) docx, 207.88 KB, 28.08.2017
- Informacja o zmianie terminu składania ofert (opubl. 06.09.2017 r.) docx, 207.91 KB, 06.09.2017
- Informacja o zmianie terminu składania ofert (opubl. 13.09.2017 r.) docx, 207.93 KB, 13.09.2017
- Informacja o zmianie terminu składania ofert (opubl. 20.09.2017 r.) docx, 207.98 KB, 20.09.2017
- Odpowiedź na zapytania 1 wraz z informacją o zmianie terminu składania ofert (opubl. dn. 26.09.2017 r.) docx, 262.15 KB, 26.09.2017
- Załącznik nr 1 do odpowiedzi na pytania 1 (opubl. dn. 26.09.2017 r.) docx, 980.17 KB, 26.09.2017
- Załącznik nr 2 do odpowiedzi na pytania 1 (opubl. dn. 26.09.2017 r.) docx, 120.71 KB, 26.09.2017
- Modyfikacja treści SIWZ - 1 (opubl. dn. 27.09.2017 r.) docx, 211.28 KB, 27.09.2017
- Odpowiedź na zapytania 2 (opubl. dn. 06.10.2017 r.) docx, 233.83 KB, 06.10.2017
- Odpowiedź na zapytania 3 wraz z informacją o zmianie terminu składania ofert (opubl. dn. 11.10.2017 r.) docx, 221.78 KB, 11.10.2017
- Odpowiedź na zapytania 4 wraz z informacją o zmianie terminu składania ofert (opubl. dn. 13.10.2017 r.) docx, 225.14 KB, 13.10.2017
- Odpowiedź na zapytania 5 wraz z informacją o zmianie terminu składania ofert (opubl. dn. 17.10.2017 r.) docx, 224.69 KB, 17.10.2017
- Odpowiedź na zapytania 6 wraz z informacją o zmianie terminu składania ofert (opubl. dn. 23.10.2017 r.) docx, 222.08 KB, 23.10.2017
- Odpowiedź na zapytania 7 wraz z informacją o zmianie terminu składania ofert (opubl. dn. 25.10.2017 r.) docx, 218.98 KB, 25.10.2017
- Odpowiedź na zapytania 8 wraz z informacją o zmianie terminu składania ofert (opubl. dn. 27.10.2017 r.) docx, 219.28 KB, 27.10.2017
- Informacja z otwarcia ofert w trybie art. 86 ust. 5 Pzp (opubl. dn. 03.11.2017 r.) xlsx, 23.05 KB, 03.11.2017
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (opubl. dn. 28.11.2017 r.) doc, 237 KB, 28.11.2017